domingo, 23 de enero de 2011

REFLEXIONS.......

Si......, ha passat molt de temps, però vaig prometre mostrar les meves “feinetes” poc a poc. Ja sé que he tardat molt, però no aconseguia donar a l’entrada el format que jo volia. Finalment he decidit deixar les “filigranes” per quan domini més aquestes eines i omplir de continguts aquest bloc. Per fi he publicat el diari de l'assignatura de desenvolupament cognitiu i lingüístic.
Quina gràcia, ja, ja!!!! Record que durant el transcurs de l’assignatura de desenvolupament cognitiu i lingüístic, pensava que n’Albert ens demanava massa feina. Però ara, desprès d’unes quantes assignatures més a l’esquena, reconec que les síntesis de les lectures em van servir per anar assolint coneixements quasi sense adonar-me i que el treball d’observació d’un nen a l’escola va donar sentit a la teoria.
Bé, també he de dir que la matèria m’interessava, donava resposta a tantes i tantes preguntes que em feia sobre els meus fills... per què en Jordi escala pels mobles de casa a tota hora?, per què na Paula diu més paraules que el seu germà a la mateixa edat?, per què en David fa millor els deures amb la meva ajuda?.....
I el diari, quina por que em feia!!!!!!! Però em va donar l’oportunitat de reflexionar, de navegar pels meus sentiments i sensacions, d’analitzar les experiències. I ara, amb el bloc, recordar-les, ensenyar-les i compartir-les.

No hay comentarios:

Publicar un comentario